صندلی انتطار فرودگاهی

5 نکته مهم در انتخاب صندلی‌ انتظار

صندلی‌های اتاق انتظار اغلب دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن‌ها را برای استفاده در اتاق‌های انتظار عمومی مناسب می‌کند. ما این ویژگی‌ها را برای انتخاب صندلی‌های اتاق انتظار در زیر شرح داده‌ایم.

 

1. نیازهای کاربران خود را در نظر بگیرید

این بدون شک مهم‌ترین نکته در خرید صندلی‌های اتاق انتظار است. قبل از این‌که شروع به انتخاب صندلی‌ها یا نیمکت‌ها کنید، از خود بپرسید، «چه کسی از اتاق انتظار ما استفاده خواهد کرد؟»

به عنوان مثال، اگر در حال انتخاب صندلی برای یک جراحی عمومی هستید، باید صندلی‌هایی را بخواهید که از نظر ارگونومیکی راحت باشند، وضعیت مناسبی را پشتیبانی کنند و به عنوان بخشی از کنترل عفونت تمیز شوند. ممکن است به صندلی‌هایی با ارتفاع‌های مختلف و برخی با بازو نیز نیاز داشته باشید.

برای مثال دیگر، اگر در حال خرید صندلی برای اتاق انتظار در دامپزشکی هستید، صندلی‌هایی می‌خواهید که اگر حیوانات خانگی به صندلی‌ها راه پیدا کنند، به راحتی تمیز شوند. در این صورت می‌توانید از صندلی‌ها و پشتی‌های پلاستیکی یا روکش‌شده با وینیل یا پارچه‌های فرآوری‌شده، استفاده کنید.

2. فضای موجود

هنگامی‌که به انواع افرادی فکر کردید که از صندلی‌های اتاق انتظار شما استفاده می‌کنند، کار بعدی این است که به فضای موجود نگاه کنید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که فضای اتاق انتظار خود را اندازه‌گیری کنید و سپس یک پلان طبقه را ترسیم کنید. در حالت ایده‌آل، می‌توانید یک پلان طبقه‌بندی شده ایجاد کنید، زیرا این به شما ایده بهتری از نحوه مناسب بودن صندلی انتخابی شما می‌دهد. (اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، برنامه‌هایی وجود دارند که می‌توانند کمک کنند).

وقتی فضای موجود را مشخص کردید، می‌توانید تصمیم بگیرید که چه پیکربندی صندلی بهترین است. همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، تعدادی گزینه برای شما باز است، از جمله صندلی‌ها، نیمکت‌ها، مبل‌ها و صندلی‌های تک نفره و دونفره و سه نفره.

3. تعداد کاربران

همان‌طور که قبلاً اشاره کردیم، اتاق‌های انتظار معمولاً مناطق پرترافیک هستند، به این معنی که افراد زیادی هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنند. در حالی‌که لازم نیست دقیق باشید، اما تشخیص این‌که چه تعداد نفر از اتاق انتظار شما استفاده خواهند کرد می‌تواند مفید باشد.

این نه تنها بر تعداد صندلی‌های اتاق انتظاری که می‌خرید تأثیر می‌گذارد _ شما باید در هر زمان تعداد معینی از افراد را در فضای خود جای دهید _ بلکه بر نوع صندلی‌هایی که می‌خرید نیز تأثیر می‌گذارد. چرا؟ خب این‌جوری بهش فکر کنید که اگر هر روز افراد زیادی از اتاق انتظار شما استفاده می‌کنند _ در این صورت متوجه خواهید شد که صندلی‌های جداگانه لزوماً مناسب نیستند. این به این دلیل است که _ مگر این‌که به هم مرتبط باشند – تا پایان روز در سراسر اتاق پراکنده می‌شوند.

در این مورد، نیمکت‌ها مناسب‌تر هستند، زیرا چیدمان صندلی‌های شما را حفظ می‌کنند، حتی اگر تعداد زیادی از افراد در طول روز استفاده کنند. به همین ترتیب، اگر برای یک کسب و کار کوچک یا متوسط یک اتاق انتظار راه‌اندازی می‌کنید _ که فقط در طول روز شاهد ترافیک کم است _ صندلی‌های راحت و انفرادی ممکن است مناسب‌تر باشند.

یکی دیگر از مواردی که در مورد پذیرایی‌های اداری و مناطق انتظار وجود دارد این است که آیا نیاز به اضافه کردن یک واحد برق و دیتا به صندلی‌ها دارید یا خیر. این به افراد اجازه می‌دهد تا لپ تاپ یا تلفن را وصل کنند و در حالی‌که منتظر هستند، کار کنند. نکته کلیدی که باید به خاطر بسپارید زمینه و حجم مورد استفاده است.

4. کفپوش

فراموش نکنید در مورد زمینی که صندلی شما روی آن قرار می‌گیرد نیز فکر کنید. نه تنها می‌خواهید سطح آن را بررسی کنید، بلکه باید بررسی کنید که کف از چه موادی ساخته شده است.

اگر متوجه شدید که کف اتاق انتظار شما هم سطح نیست، باید صندلی‌هایی برای اتاق انتظار را بخرید که دارای پایه‌های قابل تنظیم هستند _ که به شما امکان می‌دهد صندلی خود را «همسطح» کنید.

اگر کف اتاق انتظار شما ممکن است مستعد خراش باشد، صندلی‌هایی را انتخاب کنید که دارای پایه‌ها یا پدهای لاستیکی یا پلاستیکی هستند.

5. ثابت یا مستقل؟

یکی از آخرین نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که آیا می‌خواهید صندلی‌های اتاق انتظار شما ثابت باشد یا مستقل.

تمایز بین این دو ساده است _ صندلی‌های اتاق انتظار ثابت در جای خود پیچ می‌شوند و نمی‌توان آن‌ها را جابه‌جا کرد. صندلی‌های اتاق انتظار مستقل توسط دو نفر قابل جابه‌جایی هستند.

این‌که کدام گزینه برای شما بهتر است به ماهیت اتاق انتظار شما بستگی دارد.

برای اکثر زمینه‌ها، نیمکت‌ها و صندلی‌های آزاد را توصیه می‌کنیم. این‌ها معمولاً نسبتاً سنگین هستند و به حفظ چیدمان صندلی شما کمک می‌کنند _ در حالی که اگر می‌خواهید چیدمان اتاق انتظار خود را تغییر دهید همچنان متحرک هستند.

جایی‌که ما نیمکت‌ها و صندلی‌های ثابت را توصیه می‌کنیم در محیط‌های با خطر بالاتر است. برای مثال، بخش‌های A&E، سوئیت‌های نگهداری و بیمارستان‌های روان‌پزشکی با امنیت بالا. این‌ها زمینه‌هایی هستند که در آن نیمکت‌ها و صندلی‌های ثابت گزینه ایمن‌تر خواهند بود.

 

فروش بهترین صندلی‌های اتاق انتظار

اکنون که ویژگی‌های کلیدی صندلی‌های اتاق انتظار را بررسی کردیم، بیایید نگاهی به بهترین صندلی‌های اتاق انتظاری بیندازیم که در حال حاضر برای خرید در دسترس هستند.

 

  • صندلی انتظار _ W701

از نوع صندلی انتظار تک نفره می‌باشد. دارای پد انتگرال، پایه کروم و روکشی به متراژ 2 مترمربع است.

 

  • صندلی انتظار _ W122

از نوع صندلی انتظار دو نفره می‌باشد. این صندلی دارای پایه رنگی و روکشی به متراژ 3 مترمربع است.

 

  • صندلی انتظار دو نفره AGW  _ 822

دارای دو دسته در طرفین می‌باشد و رنگ پایه‌ها مشکی الکترو استاتیک است.

 

  • صندلی انتظار دو نفره DLW   _ 822

دارای دو دسته در طرفین  می‌باشد و رنگ پایه‌ها مشکی الکترو استاتیک است.

 

  • صندلی انتظار دو نفرهMSW   _ 822

صندلی انتظار دو نفره MSW دارای مکانیزم کلاچی، پشتی از جنس پارچه مش، فریم از جنس پلیمر تقویت شده، کورس جک (12 سانتیمتری) و دو دسته در طرفین است که پد دسته‌ها از جنس انتگرال می‌باشد. و در دو رنگ مشکی و طوسی موجود می‌باشد.

 

  • صندلی انتظار دو نفرهSDW   _ 822

دارای دو دسته در طرفین می‌باشد و رنگ پایه‌ها مشکی الکترو استاتیک است.

 

  • صندلی انتظار _ W123

از نوع صندلی انتظار سه نفره می‌باشد که دارای پایه رنگی است. روکش آن به متراژ 5 مترمربع می‌باشد.

 

  • صندلی انتظار سه نفرهAGW   _ 832

دارای دو دسته در طرفین می‌باشد و رنگ پایه‌ها مشکی الکترو استاتیک است.

 

  • صندلی انتظار سه نفرهDLW   _ 832

دارای دو دسته در طرفین می‌باشد و رنگ پایه‌ها مشکی الکترو استاتیک است.

 

  • صندلی انتظار سه نفرهMSW   _ 832

دارای کورس جک (12 سانتیمتر)، مکانیزم کلاچی، پشتی از جنس پارچه مش، فریم از جنس پلیمر تقویت شده و دو دسته در طرفین می‌باشد که پد دسته‌ها از جنس انتگرال است و رنگ پایه‌ها هم مشکی الکترو استاتیک می‌باشد. و در دو رنگ مشکی و طوسی موجود است.

 

  • صندلی انتظار سه نفرهSDW   _ 832

دارای دو دسته در طرفین می‌باشد و رنگ پایه‌ها مشکی الکترو استاتیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *